fbpx

Kanstrup Gruppen

App

  • Brugervenligt & unikt design
  • Booking integration
  • Nyheder
  • Bedøm service
  • Simpel “ring op” funktion
  • Push-beskeder (Ubegrænset)
  • Simpelt CRM system + App til din app (Send push-beskeder direkte til dine kunder mens du er på farten)

“Fra første samtale kan man mærke, at det ikke er nogle, som “bare”, skal ha et salg og kan få lov, til at sætte et flueben eller ringe på klokken, men at de virkelig gerne ville yde en service og finde den bedste løsning for en.”

Lasse Kanstrup

Direktør, Kanstrup Gruppen ApS

app udvikling og hjemmeside udvikling- Restaurant Ida Davidsen - logo
Hvad er en app og hvilke fordele har man med en app

     

Hvem er Kanstrup Gruppen?

Kanstrup Gruppen er en virksomhed med fokus på, at tilbyde højkvalitets service og fuld kundetilfredshed – vores værdier er bygget på vores kunders ønsker og behov.

Rengøring er ikke “bare rengøring” hos Kanstrup Gruppen. Det er et håndværk. Derfor har vi dedikeret vores arbejde, til vores kunders behov. Vi går ind for miljøets bedste, samt vores kunders behov, ved brug af naturens egne krafter.

Alt vores arbejde er skemalagt, så vores kunder og medarbejdere altid har et præcist overblik over, hvilke arbejdesopgaver der skal udføres og hvornår. Vi sætter en stor ære i at levere en ordentlig rengøring – vi gør det fra første møde!

Opgaven

Kanstrup Gruppen havde et ønske om at få en app, der kunne gøre interaktionen med sine kunder mere simpel. Således at kunden havde nemmere ved at booke nye aftaler, holde styr på gamle, samt indhente gode råd og vejledning med et dyk i lommen. Ligeledes var ønsket, at kunne benytte appen som en kommunikation kanal til at nå ud til sine kunder på en simpel og genkendelig måde.

Løsningen

En app der kan bruges af alle, men med bruger/kunde login, således den enkelte kunde kan tilgå sine egne informationer, såsom tidsplan og lign. med eget login. Ligeledes kan Kanstrup gruppen holde alle sine kunder, specifikke kundegrupper eller individuelle kunder opdaterede med vigtige informationer, nye tiltag, tilbud specifikt tilpasset til målgruppen. Derfor har Kanstrup Gruppen i dag fået sig en stærkere og mere simpel kommunikation med sine kunder end tidligere, såvel som det er blevet lettere at være kunde, fordi man altid har appen og relevante informationer ved hånden.

Hvad siger kunden?

“Fra første samtale kan man mærke, at det ikke er nogle, som “bare”, skal ha et salg og kan få lov, til at sætte et flugeben eller ringe på klokken, men at de virkelig gerne ville yde en service og finde den bedste løsning for en.

Jeg har mange i min omgangskreds, som synes det var en dum ide, at lave en App, fordi det er dyrt og unødvendigt, men det synes jeg ikke!

Firmaapps, har fået lavet en app til os, som har givet vores virksomhed mere værdi, for vores kunder, samt vi har fået flere ordre via app´en med mersalg.

Fra A til Å, følte jeg, at vi var med hele vejen og det kørte på skinner. Vi blev informeret, når noget var klar og hvis der manglede noget, som fx da den skulle udgives på App Store.

Jeg kan personligt varmt anbefale Firmaapps, hvis I skal ha lavet en App til jeres virksomhed!”

Lasse Kanstrup

Direktør, Kanstrup Gruppen ApS

Brugervenligt design

Brugervenligt design

Det skal være nemt og simpelt at være kunde hos Kanstrup Gruppen.

Derfor kan du som medlem i dag blot hente appén ned på din bedste digitale ven smartphonen og så er du kørende. Appén er lavet med et simpelt intuitivt design, som gør den meget let at bruge.

Bemærk: Der er mange unikke design muligheder og menuopsætninger i vores system. Hvorfor det er muligt at skabe en alsidig app, der dækker langt de fleste ønsker og behov.

 

Booking

Booking

Booking af et møde eller bestilling af en ydelse, skal gerne være simpelt, som muligt og endnu mere hvis man er fast kunde. 

Med denne mulighed kan kunderne selv bestemme hvornår de vil booke et møde, uanset om det er indenfor alm. arbejdstid eller i mens de slænger sig på sofaen i aftentimerne. Samtidig får man som virksomhed frigivet tid til andre ting. En simpel WIN-WIN løsning.

Bemærk: Løsningen kan benyttes med formularer, som kan skræddersyes til dit behov. Ligeledes kan de fleste eksisterende booking systemer integreres i vores løsning. Er du i tvivl om dit eksisterende system kan bruges, så spørg os endelig.

 

Nyheder

Nyheder

Nyheder er essentielle for vidensdeling med sine kunder. Derfor er der lavet en simpel liste visning, som brugeren kan tilgå direkte via appen, via et rullende banner på appens forside eller via en fremsendt push-besked. Nemt og simpelt.

Ligeledes har vi gjort det muligt, at man kan dele indholdet fra appen på forskellige platforme.

Bemærk: Et nyhedsfeed og en simpel listevisning er et stærkere værktøj end man skulle tro. Det giver nemlig et hurtigt og nemt overblik over den information, du ønsker at dele.

 

Bedøm service

Bedøm service

Når man gerne vil yde den bedst mulige service, er en bemømmelse af kundens oplevelse nautrligvis rigtig vigtig at få. Ikke mindst fordi det er rart at vide når man løser en opgave til kundens store tilfredshed og så man kan dele denne viden med andre potentielle kunder. Men helt bestemt også hvis kunden har været utilfreds med noget, så man kan gøre noget ved situationen og forsøge, at forbedre sig fremadrettet.

Bemærk: Bedøm service kan laves med simple formularer, som kan skræddersyes til dit behov. Men kan ligeledes integreres med de fleste eksisterende systemer til bedømmelse af service. Er du i tvivl om dit eksisterende system kan bruges, så spørg os endelig.

 

Simpel “Ring op” funktion

Simpel “Ring op” funktion 

Man skal have let ved at komme i kontakt med Kanstrup Gruppen. Derfor kan man direkte via et ikon på forsiden af appen, blot klikke på telefonrøret og så ringe direkte op og få hjælp til den ønskede service. Ligeledes kan man finde flere kontakt oplysninger under kontakt i menuen.

Bemærk: Har man flere afdelinger, kan disse blot tilføjes og så åbnes der en liste over afdelinger, når der klikkes på ring op funktionen, hvor man blot vælger hvilken afdeling man ønsker kontakt til og klikker ring op.

 

Push-beskeder

Push-beskeder

Nyheder, viden, tilbud og informationer skal bringes ud til kunder og samarbejdspartnere hurtigst muligt. Dette klares nemt og simpelt med en push besked.

Bemærk: Push-beskeder kan benyttes i rigtig mange vigtige situationer og er i dag anerkendt, som en af de stærkeste marketingsværktøjer i verden. Til løbene at gøre sine kunder, klienter, medlemmer mm. opmærksomme på sig selv og derved kunne påminde om din eksistens og ligge sig On-Top-Of-Mind hos modtageren.

 

Udvalgte referencer

App udvikling af firma app til Miele
App udvikling af firma app til Indkøbsnetværket
App udvikling af firma app til Randers Kommune
App udvikling af firma app til Faaborg Pharma
App udvikling af firma app til Aluproff
App udvikling af firma app til Ida Davidsen
App udvikling af firma app til Bech-Bruun
App udvikling af firma app til TEKNIQ EL
App udvikling af firma app til Louise Rostgaard

Ring os op!

Bliv ringet op om app udvikling til Android og iOS udgivet til Google Play og Apple App Store

Bliv ringet op!